Antwerpen Banjul Challenge nieuws

Hallo allemaal,

Een kort berichtje n.a.v. de challenge. Onze Rocky heeft tijdens de veiling van afgelopen zaterdag € 1935,- opgeleverd. Een mooi bedrag dat (minus 10% voor de Jamee Foundation) onze stichting binnenkort zal ontvangen.
Graag wil ik alle donateurs en sponsoren bedanken voor de bijdrage die ze hebben geleverd.
Binnenkort vind je op de site www.antwerpenbanjul.com foto en filmmateriaal over de challenge.
Ook op de site van onze stichting vind je binnenkort foto’s, films en een verslag van de challenge en de huidige stand van zaken op onze school.

Groetjes,

Hallo allemaal,

Het zit er nu echt op. Ik zit thuis op de bank met de laptop op schoot om het laatste berichtje door te geven.We kijken met heel veel plezier terug op een geweldige challenge. De tocht was heel avontuurlijk en het bezoek aan de verschillende projecten gaf een goed gevoel. Het zal nog wel even duren voordat alle ervaringen zijn verwerkt, maar morgen moet de knop weer om.
De plicht roept weer! Ik wil graag familie, vrienden, kennissen, collega’s, kinderen van de Biezenkring bedanken voor de steun die we in de afgelopen tijd hebben gehad. Hartverwarmend. Johan (co-piloot), bedankt dat je met mij de tocht hebt willen maken. Het waren 4 bijzondere weken.
Later wil ik graag aan belangstellenden een presentatie geven over onze challenge en natuurlijk de ontwikkelingen op ons schooltje.

Groetjes,

Pagina: 1 2 3 4 5