Hierbij de laatste  ontwikkelingen van de bouw  lagere school.Het gaat goed en schieten mooi op. De dakplaten zijn aangekomen, en zijn direct begonnen om de dakplaten te bevestigen.

Op dit moment hebben we 1.5 klaslokaal dicht kunnen maken, tevens is het stuk tussen de school en kantoor ook dicht. aankomende week gaan we verder met het dichtmaken van de lokalen. We proberen 4 klassen dicht te krijgen de komende weken. Inmiddels hebben we ook een eigen elektra meter gekregen. Ik ben nu met Johan Blom bezig om de leidingen aan te leggen. de eerste klas is klaar, en hebben dit aangesloten op de meter. dit gaan we testen en dan is er stroom voor het eerste klaslokaal. Als verder alles meezit dan kunnen we beginnen met het tegelen van de vloer. Harry heeft inmiddels verf gekocht en wordt er begonnen met schilder werkzaamheden van de eerste klas en het kantoor.  Alles kan nu niet gerealiseerd worden, daar is de tijd te kort voor. Op dit moment zijn er vier toiletten beschikbaar en dat is voorlopig even voldoende. Harry doet zijn uiterste best om zoveel mogelijk af te krijgen voordat hij vertrekt naar Nederland. Dus het is mogelijk om de eerste klas te openen in het nieuwe school seizoen in September.  Dus dan kunnen de eerste kleuters naar onze eigen lagere school doorstromen, en dat is natuurlijk geweldig nieuws voor allen die onze scholen een warm hart toedragen.
 Voor zover het laatste nieuws vanuit een Heet Gambia.   Groet, Harry.       Foto’s volgen binnenkort.